Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3]
21
KP / Nam - SP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 19:44:29 »
Imię: Namida(czyli łzy), można Nim
Wiek: trzy lata
Płeć: Samica
Stado/Rodzaj: Stado Piasku / Karakal
Możliwości:
~Skrypta lodu
~Skrypta łez
~Skrypta prawdy
~Skrypta kłamstw
~Skrypta uczuć
~Rōtasu shi
Charakter: Nam jest cicha i skryta, ale umie się rozgadać. Jest twarda i kiedy chce, umie być agresywna. Nie obchodzi ją zdanie innych, ale też nie jest egoistką. Całą robotę lubi wykonać sama, bo nie chce, aby ktoś inny był obwiniany za niepowodzenie zadań. Jest bardzo uczuciowa i często mówi jakieś cytaty, które są jednocześnie zagadką, dającą sporo do rozumienia. Nie lubi sprzeciwu i nie boi się mówić tego, co myśli. Potrafi być też uczuciowa względem innych. Sumiennie wykonuje swoje obowiązki, jak przystało.
Zainteresowania: Wyjdą w praniu ;PP

Rodzina: Jest sierotą, jedynaczką...

Osiągnięcia:~
Przedmioty:~
Towarzysze:~

UW:
Bieganie: 10
Skakanie: 10
Czajenie się: 10
22
KP / Wzór
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 19:25:11 »
Imię:
Wiek:
Płeć:
Stado/Rodzaj:
Możliwość:
Charakter:
Zainteresowania:
Historia:

Rodzina:

Osiągnięcia:
Przedmioty:
Towarzysze:

UW:
Bieganie:
Skakanie:
Czajenie się:

Jeżeli chodzi o stado/rodzaj piszesz albo nazwę stada, albo rodzaj zwierzęcia jakim jesteś.
Historia nie jest obowiązkowa i należy to miejsce aktualizować.
UW mamy do rozdzielenia przez 10.
nie wszystkie uzupełniamy na początku,ale KP ma być aktualizowane
23
Informacje / Czym możesz być?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 17:29:13 »
My jesteśmy tymi mniejszymi wielkimi kotami, a oto one:

  • Karakal

    Karakal to potężny
    drapieżca o wielkim
    sercu,zamkniętym
     w ciele małego kota.

    Odpoczywający lub przechadzający się karakal sprawia wrażenie zwierzęcia mało dynamicznego i nieproporcjonalnie zbudowanego. Kończyny tylne są wyższe niż przednie. Wrażenie niedopasowania elementów ciała znika, gdy karakal wyrusza na łowy. Uszy pokryte są ciemnym włosem, zakończone pędzelkami dłuższej sierści. Karakal posiadł umiejętności chwytania ptactwa w locie i niesamowite manewry. Sprawia to wrażenie, jakby karakal zabijał swoją ofiarę niemal bez wysiłku, uderzając go w powietrzu masywną łapą.
    Jak duży może być karakal? Karakal jest jednym z najmniejszych przedstawicieli kotowatych. Długość ciał rzadko przekracza 100 cm. Wielkością i wagą przypominają afrykańskiego kota złotego.
    Jakie zwierzęta są najczęściej zjadane przez te kotowate? Wliczają się do nich - Dik Dik, zająć, góralek, rerliczka i stenbook.

  • Ryś

    Ryś potrafi zaatakować
     i zabić zwierzę trzy -,
    a nawet czterokrotnie
    większego od niego

    Ryś zwany północnym lub eurazyjskim, zajmuje niszę ekologiczną zarezerwowaną dla znacznie większych drapieżników. Mimo, iż należy do niedużych kotów, jego łupem padają zwierzęta wiele potężniejsze od niego. Dlatego też drapieżnik ten zachowuje się i poluje w sposób typowy dla wielkich kotowatych. Jego terytoria łowieckie, podobnie do większych kotowatych, są bardzo duże, przez co liczebność osobników na danym obszarze jest niska. Ryś na eufrazji przejął jaką na kontynencie afrykańskim oraz Dalekim Wschodzie spełniają tygrys i Lampart.
    Jak duży może być ten kot? Ryś nie należy do dużych kotów, mimo to poluje na małego jelenia. Nieduża masa ciała, w porównaniu z wielkimi kotami, jest dla niego ułatwieniem w czasie śnieżnych zim, ponieważ pozwala na sprawne poruszanie się po głębokim, puszystym śniegu.
    Czym najczęściej żywi się Ryś? Zając, Sarna, owca argali, piorunowiec i Karibu.

  • Serwal

    Największym atutem
     serwala jest doskonały
     słuch, umożliwiający mu
     zlokalizować nawet
     najlepiej krytą ofiarę.

    Serwala wyróżnia szczupła, sportowa sylwetka, gibki tułów, osadzony na wysokich kończynach, nadający mu wrażenie lekkości, a także ogromnie uszy. Koty te zamieszkują afrykańskie sawanny, na których ich podstawowym pożywieniem są liczne gatunki gryzoni. Drapieżnik namierza je w wysokiej trawy za pomocą niesamowicie czułego słuchu. Podczas ataku wyskakuje niemal pionowo w górę a następnie spada na potencjalną ofiarę. Serwal opanował tę strategię  polowania do perfekcji, mimo iż większość innych kotów korzysta z niej sporadycznie.
24
Informacje / Nasze możliwości
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 16:21:43 »
Początkowe możliwości (Po jednej):
~Skrypta kryształu -Panowanie nad kryształem. Możliwość tworzenia go jak i niszczenia, bardzo przydatne.
~Skrypta stali - Panowanie nad stalą, dodające umiejętność własnych części ciała tymczasowo zmieniać w stal.
~Skrypta prędkości - Panowanie nad własną prędkością, dla ciebie czas jest za wolny, z łatwością go prześcigniesz, że pozostanie po tobie dym.
~Skrypta lodu - władanie nad lodem, tworzenie brył lodu.
~Skrypta wrzasku - Możliwość wydania z siebie wrzasku który oszałamia, ogłusza na jakiś czas i może powodować omdlenie.
~Skrypta wybuchu - możliwość panowania nad wybuchem. Formowania glina która na twój rozkaz wybucha.
~Skrypta lawy - Panowanie nad lawą. Nic innego.
~Skrypta łez - Panowanie nad łzami. Czyli jednocześnie panowanie nad krwią.
~Skrypta drewna - Panowanie nad drewnem. Fajnie by było tutaj stworzyć pień a tutaj całę, wielkie drzewo, prawda?
~Skrypta kwiatu - Panowanie nad kwitami. Tworzenie kwiatów, przeobrażanie kwiatów w różne ostrze przedmioty.
~Skrypta prawdy - Możliwość zmuszenia do mówienia prawdy.
~Skrypta kłamstw - Panowanie nad kłamstwami.
~Skrypta uczuć - Panowanie nad uczuciami.

Podałam tylko przykłady niektórych skrypt.
Moce dla towarzyszy:
Pirokineza - Władanie nad piorunami. W skrócie PK
Chlorokineza - Władanie nad roślinnością. W skrócie CK
Firekineza - Władanie ogniem. W skrócie FK.
Waterkineza - Władanie nad wodą. W skrócie WK.
Windkineza - Władanie nad powietrzem. W skrócie WIK.
Earthkineza - Władanie nad ziemią. W skrócie EK.

Dodatkowe, które mają tylko wybrańcy!
Typy wzrokowe:
Rōtasu shi - Czyli "Lotos śmierci", ale ten lotos zupełnie nie pasuje >.<. Tęczówki robią się w kształt czegoś bratko-podobnego. W tedy w jej rękach u każdego z palców, nie licząc kciuków wychodzą ostre, zatrute ostrza, osoba posiadająca te zdolność jest odporna na truciznę. Normalnie w prawym oku twardówkę ma się czarną a tęczówkę białą, brak źrenic. W lewym oku  na odwrót. Mimo braku źrenic osoba dobrze widzi.
Byakuganan - którego dosłowne tłumaczenie brzmi Białe Oczy, które nie mają źrenic. Ta specjalna zdolność dotyczy wszystkich elementów bezpośrednio związanych z oczyma użytkownika, na czas trwania której uzyskuje on wiele niezwykle przydatnych bojowo i szpiegowsko umiejętności. Byakugan daje użytkownikowi wyjątkową umiejętność spoglądania przez niemal wszystko, co zdoła zauważyć jego posiadacz, jak również zdolność odczytywania myśli przeciwnika z ruchu jego oczu.Wraz z dwoma wcześniej wymienionymi umiejętnościami, Byakugan posiada niesamowicie przydatną w walce technikę dostrzegania wewnętrznego centrum siły przeciwnika, pozwalającą oszacować użytkownikowi ilość sił pozostałych oponentowani i dobrać taktykę odpowiednią do pojedynku. Umożliwia także, dzięki swej precyzji, przeprowadzanie dokładnych i szybkich ataków na owe centrum.
Sharingan - Sharingan zapewnia użytkownikowi kilka specjalnych mocy: pozwala dostrzec swojego przeciwnika wśród klonów i tłumów, jak i skopiować umiejętności wroga, które nie wywodzą się z dodatkowych. Sharingan kiedy się go uaktywni, oko staje się czerwone i pojawiają się 3/2 łezki. W zależności od wieku.
Shasai no rirīsu - Innymi słowy "Uwolnienie więzów", to też typ wzrokowy, tylko, że oczy są normalne, kiedy się tego używa, tylko tęczówka się obraca. Pozwala według wzroku panować cząsteczkami i atomami, można zrobić że np. woda stanie się ciepłą kostką lodu, albo auto się rozpłynie.
25
Informacje / Waluta
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 15:55:00 »
Naszą walutą są  "QC" i "QD".
Wartość QC - QC to jest coś takiego jak grosze,   kółko z brązu i napisami "Cent", "1","2","5","10","20" lub "50", "Chrique" oraz ze zdobieniami. Nie są za dużo warte, lepsze i bardziej poszukiwane są Dolary.
Wartość QD - QD to jak papierkowe pieniądze, kwadraty z napisem "Dolar", "1","2","5","10","20" "50", "100" lub "200", "Chrique", i zdobieniami, z jednej strony jest napis ..>liczba< Dolarów a z drugiej narysowany są kontury zwierząt - smok, kot, wilk i koń, bo to są zwierzęta naszej krainy.

100 QC - 1 QD
Każdy na początek ma do dyspozycji i papierek z napisem "50 QD"
26
Informacje / Zasady
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Nam dnia Wrzesień 03, 2013, 15:51:58 »


1.Na forum okazujemy kulturę, więc pisanie postów o treści rasistowskiej, pornograficznej, obrażania się, wielokrotnego spamu jest niedozwolone! W razie zlekceważenia punktu ostrzeżenie, trzy ostrzeżenia z tego punktu to ban na trzy tygodnie.
2.Każdy użytkownik ma obowiązek przeczytać regulamin po rejestracji lub  przed rejestracją. Wymówki nie będą postrzegane, gdyż nawet jeśli nie przeczytałeś, to sądzimy, że to zrobiłeś. Jeśli się nie przeczyta dostaję się do dwóch ostrzeżeń.
3. Na forum jesteś wielkim kotem i na avatarze masz wielkiego kota . Więc kierujesz wielkim kotem, na avatarze musi być wielki kot. W przeciwnym razie konto zostaje natychmiastowo usunięte/zablokowane.
4. Nie można mieć wielu kont!
5.Admin to też człowiek, nie jest robotem. Więc ma prawo do pomyłek i  nie może siedzieć na forum całymi dniami, ma też inne zajęcia, od czasu do czasu gdzieś wyjeżdża.Ale stara się spędzić tutaj jak najwięcej czasu. Proszę to uszanować.
6.Po za fabułą, nie ważne co, nie ważne jak - każdy użytkownik jest sobie równy. Tak samo jak administracja. Nikt, ale to nikt nie jest święty! Wszyscy mamy takie same prawa. Nie jesteśmy jakoś podzieleni na świętoszków i nwm. luzerów.
7. Na forum piszemy nie popełniając WIELKIEJ ilości błędów, czasami może się zdarzyć ale bez przesady. Stosujemy się do zasad słownika poprawnej polszczyzny. Bo nie wyobrażam sobie, aby ktoś napisał mi w fabule "wrzędłem i usiądłem pod dźewem,". Proszę sobie to włożyć do serca, czy będzie się ciekawie czytać jeśli będą takie błędy?Kara-ostrzeżenie.
8. Zakaz umieszczania jakichkolwiek reklam, wyjątkiem są przeznaczone do tego wątki. Na PW, w wątkach do tego nie przystosowanych, na Dare Mo jakby co jest całkowicie zabronione! Możliwe jest za nieprzestrzeganie tydzień banu.
9. Jeśli jesteś w danej grupie( w zależności od klanu) w tedy już możesz grać, to akceptacja twojej karty postaci. Jeśli będzie coś nie tak(np. za krótkie) dostaniesz PW. Jeśli zaś PW nie dostaniesz w ciągu 48 godzin możesz już grać.
10. Nie jesteśmy jacyś "supermani". Więc nie możemy zabić bez zgody drugiej osoby. NIE czytamy w myślach. Oraz, jeśli jesteśmy już w temacie postów, każdy powinien zawierać przynajmniej osiem wyrazów.
Strony: 1 2 [3]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kociarnia serwerszybcyiwsciekli 4u phacaiste-ar-mac-tire nighmare